fredag 31 oktober 2008

fredag kväll!!

härligt med fredagar. fick sovmorgon i morse, jippi!! klockan 8 vakna skrutto=), skönt det va kan jag lova! efter vi hade ätit frukost så klädde vi på oss o gick ut i regnet eller haglet som faktiskt kom o gick o köpte hårfärg, va så sugen på o färga håret brunrött igen, va hundra år sen, färgar ju alltid håret svart numera.
när jag skulle precis lägga Ella för att sova middag vid 12 snåret så plinga det på dörren, o det va leifs mormor=) blev så glad när hon kom! då ville inte ella sova såklart så det va bara o ta upp henne igen så hon kunde prata lite med gammelmormor, hon fick ett jätte fint halsband med en blå fjäril på o sen pengar till hennes sparkonto =). sen la jag skruttan för då va hon jätte trött, sen satt vi o fikade ända till älsklingen kom hem efter jobbet o då ringde grannen på o frågade om kortspel o så va det helt plötsligt fullt hus hehe, jag spelade inte såklart, gillar inte kortspel så värst mkt så jag färgade håret ist, blev rätt bra, vart inte direkt rött förutom i den blonda slingan i luggen men vart rätt nöjd ändå.
nu har vi precis ätit en god middag tillsammans, jag, leif o gammelmormor=), o snart blir det Idol! får se vad det ska sjunga ikväll då o se vem som åker? asså Johan har väl snart gjort sitt va? förstår inte att han kan va så populär! aja nu ska jag fortsätta o va lite social. ha en trevlig fredag gott folk! puss puss

Inga kommentarer: