tisdag 14 oktober 2008

sen måndagkväll!

hej! jag har precis sett klart en rysare med grannarna, huu våga knappt gå ut med hunden, som tur va stod grannarna på balkongen o rökte så de hade uppsyn så att ingen skule mörda mig;) haha. jag gjorde en sån där omtyckt silviakaka för vi alla va lite gottesugna, bakar klockan halv 11 en kväll, hmm, fan jag som börjar bli duktig med o springa nu så äter jag onyttigt samtidigt, fast det sägs ju att så länge man tränar kan man äta vad man vill? jag känner mig duktigsom sprang i regnet idag, inte så där jätte kul o bege sig ut i det men det gjorde jag=), o skönt var det också!! har faktiskt satt upp ett träningsschema nu det närmaste 2 veckorna som jag hittade på expressen.nu/hälsa o skönhet, den består av många morgonpromenader o övningar som situps, armhävningar o liknande man kan göra hemma, så det är bara o köra på....se hur länge det varar...;). ne nu ska jag krypa ner hos min älskade som ligger o sover redan, hörs imorn!! god natt!!!

Inga kommentarer: