tisdag 21 oktober 2008

full rulle hela dagen!!

idag har jag inte suttit ner en sikund, nu är jag mega trött. tidigt imorse va jag o ella i affären o handla, sen väckte jag älsklingen så han kunde va med Ella under tiden jag bakar. jag har bakat en rosa prinsesstårta med en rosa ros på:), den vart faktiskt rätt fin, men vilken tid o pyssel, gjorde ju egna tårtbottnar med, de köpta är ju inte alls lika goda, sen bakade jag "farmors kakor", mina favoriter!! jag har städat o vart ute på långpromenad, shiva måste ju också ut. nu har jag precis badat Ella. Ella sitter o leker på golvet nu med lockigt vått hår o prinsesspyjamas=), ska ska hon borsta tänderna o sen göra välling o isäng kl 19. då ska jag ta all disk där ute:( pust! jag vill verkligen ha en diskmaskin. sen kanske grannen skulle komma in o umgås lite, tvn funkar inte hos nån av oss i dag, blev frustrerad när jag skulle sätta på tvn imorse.
vi fick lägenheten!!!! de har skickat kontraktet idag=). längtar tills vi flyttar nu!!! nu ska jag leka lite med Ella men , ha en bra kväll tjing

Inga kommentarer: