måndag 27 oktober 2008

Måndag morgon!

hej idag gick vi upp halv 6 fast för Ella är klockan fortfarande halv 7 då så det är ok=). jag har precis gett Ella frulle o ska väl snart själv stoppa nåt i magen. idag blir det "öppna förskolan" o sen hem o ge ellisen lunch o sen i säng för o sova middag. då ska jag passa på o diska all disk där ute i köket o plocka undan lite, värst vad det blir stökigt fort, städar flera grr om dagen men ser ändå ut så här jämt:(, vill ha en städerska!
igår såg vi Will smiths nya film, handcock, men jag såg bara halva va alldeles för trött så ska se resten idag;), men den va skit bra så länge jag såg.
jag ska nog även ringa om jobbet igen, det känns som det tagit för lång tid o att jag inte fått det:(, gud sååååååååååå tråkigt o då blir jag så ledsen!! vill så gärna jobba där. jag måste verkligen ha ett jobb from 17e november har jag 0:- usch!! då blir det knapert!!!!

här luktar det skit, det är någon som har bajsat i blöjan så ska ta det nu;) hörs sen puss

Inga kommentarer: