torsdag 16 oktober 2008

haft en underbar dag i Visby

åkte in tidigt imorse o kom hem vid 5, tur att regnet försvann sen=). så kul det va o träffa Li, har shoppat massa paket till Ella, en docka som kan säga "mamma", "pappa" o "lillan", så kunde hon gråta o skratta, ser ut som en liten Ella faktiskt, sen köpte jag en spelargrej man slår med nån pinne typ;), en lång larv som kunde spela massor med olika sånger, plus massa knappar man ska trycka på så säger den typ "fågel" o sen en bild på en fågel o så, det va ella själv som peka på den o tyckte den va kul, sen köpte jag okcså ett par jeans som jag bara inte kunde motstå till henne, så snygga, vill själv ha såna=), en liten nappflaska till dockan med o lite andra saker. hon får så mkt grejer, har lite andra kläder vi beställt som födelsedagspresenter sen innan, en overol o en stickad klänning o ett par jeans, nu får det räcka. gulliga Li hade köpt en present med som hon ville vi skulle öppna på stan men nej sa jag det får vi öppna på hennes födelsedag, fast jag är nog mest nyfiken ändå=). åhhhh älsklingen kommer va borta hela helgen=(, han ska in till visby imorn o festa lite med sina vänner, ska även dra med grannens karl så hon o jag ska ha en "tjejkväll" imorn, så det blir mysigt, sen pålördagen ska han till Tyskland, så det blir en lite ensam helg, men Ella o jag får mysa ifred, det kommer bli myspys det med!!! nu ska jag hoppa in i duschen sen ut med doggen o bums i säng;).
p.s hyresgästen ringde ikväll o vi bestämde att mamma åker dit imorn o ser lägenheten, hoppas vi nu får den=)
god natt!!

Inga kommentarer: