söndag 2 november 2008

Fin Söndag!


Solen skiner genom de vackra trädet här utanför vårat köks fönster, o jag måste bara gå ut och ta några fina höst kort.







har precis städat färdigt från gårdagens partaj, va hur mycket glas o sprit o ölburkar som helst, diskade alltihop o plockade iordning, dammsög o ska snart när Ella gått o lagt sig skura golven med så det blir fint igen=). Leif gick nyligen upp, mår si så där idag;), men jag mår prima! vi hade Leifs mormor, mamma, hennes karl, o grannarna Anna o Lasse här igår, va jätte trevligt. Klädde ut lillan till kissekatt=), hon va så söt, men vi fick hålla oss ifrån speglar, hon tyckte inte om sin spegelbild visst. blev mycket dans o goda drinkar, min favorit ROSA PANTERN! det är Leif som fixar o trixar med alla drinkar, han vill bli barmästare o det tror jag skulle passa han. kvällen sluta rätt tidigt, redan typ kl 22, men vi började tidigt med, vid halv 6, men det va skönt för då mår jag bra oär hur pigg som helst idag!! vi ska sätta på en film nu när lillan ska sussa, "made of honor" , den tror jag är skit bra!. hörs lite senare. tjing!







Inga kommentarer: