torsdag 30 oktober 2008

hej svejs!

hej där ute! ringde din sko (mitt gamla jobb) igår o frågade om jul jobb o lite extra, men de visste inte ´säkert om de behövde nåt riktigt än:(, sen bemanningsproffsen, men de hade tydligen dåligt med jobb de också, de hade sparkat massa folk nyligen så det ser änsålänge dåligt ut på jobbfronten. får panik snart. mår lite dåligt av den dåliga ekonomi vi kommer ha nu framöver faktiskt men vi har iaf världens ängel till dotter, hon är värd mkt mer än pengar såklart;).

haha jag hade lagt henne för att sova middag nyss o plötsligt blir det tyst o då tänkte jag att hon somnat såklart men sen så hör jag prassel i babyvakten o går in o kolla vad som lät....då sitter Ella upp o har FULLT med rosenblad o glitter o grejer i hela sängen o as garvar när jag kommer in, hon har alltså rivit ner blommorna jag fått av älsklingen på förra "alla hjärtans dag" så det satt bara en liten sketen ros kvar så det är bara o kasta det hehe, busunge!!!

hmm vad blir det till helgen?? det är ju halloween, kom inte ihåg vad vi gjorde förra året men antagligen satt vi bara hemma o myste med våran nyfödda dotter=). vill klä ut mig, eller iaf klä ut lilla tjejen till nååån katt eller så¨=). vi är lite sugna på o bjuda hem några stycken men vi får se. ska försöka lägga Ella nu igen. hörs senare puss

Inga kommentarer: