tisdag 14 oktober 2008

nyss hemkommen från kyrkan

låter kristet, men nej det är i församlingshemmet där det är typ som en "öppna förskolan", det ända som skiljer är att man sjunger där o betlar en 10a för fikat;), det är bara 1 gång i veckan, o så har vi öppna förskolan 2 grr i veckan så Ella har det riktigt kul 3 grr i veckan:), bra att det har öppnat sånt här i denna lilla by nu tycker jag, fanns ju inget o göra förutom fika hos vännerna förut. åhhhh vi fick inte lägenheten vi sökt, fick en visning men ingt erbjudande om kontrakt, börjar få lite panik nu, måste ha ett boende till 1e januari, har ju dagisplats där precis vi hade sökt lägenheter o så, hoppas det snart dyker upp snart.... o så går jag bara o tänker på det där jobbet hela tiden, MÅSTE ha det, VILL ha det!!!!! ska leta upp numret till chefen o ringa o va på lite tänkte jag=), då visar man ju framfötterna!! ne nu ska jag äta min glass jag lagt påå tining här=) mumma för töjsen det!! hörs senare tjing

Inga kommentarer: