söndag 19 oktober 2008

en ovanlig söndag!


vaknade tidigt imorse, kvart i 7 stod Ella upp i sin säng o ropa "mamma". sen åt vi frukost o allt började så bra men sen så när ella skulle sova middag, sov hon bara 20 minuter o va tjurig mycket utav denna dag, så jag kände mig rätt irreterad hela dagen, vet inte va det varit med mig, har varit arg på allt typ, har gått ut lite över Ella stackarn!! bara vi skulle ut på en promenad så ramlade en keps ner från hatthyllan på mitt huvud så blev jag as arg på det hehe stacka om psykfall, sen skulle jag låsa dörren då skrapa jag upp mig på väggen så det började blöda :(, åhhh va min dag varit tråkig!! till vi kom hem o jag började bada Ella, hon va så lycklig o busig o resten av kvällen blev jätte mysig=), jag har dålit samvete över lillan nu, vill bara gå in o pussa henne 100 grr men då vaknar hon bara. en dag av 100 dagar är hon lite gnällig typ o jag har inget o klaga på altså, har världens gladaste unge, o lättast o lägga med, har ALLTID lagt henne med nappflaskan på kvällen o hon somnar själv, varje natt ända sen hon va 4-5 månader tror jag, o jag vet vad många föräldrar tycker om det där med o vänja dem vid det, men jag har lyckats himla bra med det, barnen känner sig ju trygga i sin säng när man kan lämna de ensamna utan o behöva stå bredvid tills de somnar. så jag har verkligen ingenting o klaga på!!! lovar Ella att jag ska va gamla glada mamma imorn igen!! förlåt älsklingsgumman... du betyder mest o mamma älskar dig så mkt, börjar typ gråta nu ;). nu sitter grannen här hos mig o gör mig sällskap, vi ska se Iron man nu, tog mig ett glas rött med. snart kommer älsklingen hem, eller snart men inatt då sover jag så gott men jag får pussa på han imorn o Ella kommer bli överlycklig att pappa är hemma igen=), ha en fortsatt bra söndag, det ska jag ha!!! hörs imorn tjing!!

Inga kommentarer: