torsdag 9 oktober 2008

gör ett nytt försök med o blogga;)

hej alla där ute!! har haft en blogg för inte så länge sen men gav upp, glömde bort den helt enkelt;). idag kom jag hem från Norrköping där jag bara va i 2 dagar pga en arbetsintervju som jag bara va tvungen att åka på, vill verkligen ha jobbet, fast det va 400 som hade sökt!!!!!! så inte allt för stor är ju chansen att man får den, tar inget för givet längre! vad trött jag är usch, åkte från norrkan(norrköping) kl 4 imorse, mamma skjussa mig till bussstationen, släppte av mig utan att kolla om jag kom med, men jag sa hon inte behövde det för att det alltid varit garanterade platser tidigare när jag åkt!!! men så var inte fallet, de hade slutat med garanterade platser för 1 år sen så jag stod där utan plats o fick låna telefonen av en på bussen för o ringa mamma o säga att hon skulle ringa upp mig om 10 minuter om jag inte kom till sthlm på nåt sätt va hon ju tvungen o hämta mig, men det löste sig busschafören va ju helshysst fixa så att jag o en annan man som inte heller hade nån plats att åka taxi ända upp till sthlm för bara 160:- vaddå lyx=). men resan tog 11 h ända hem till hemse! usch vilken dag men nu är jag hemma o nybadad o är jätte glad att jag fått träffa min dotter igen, (har aldrig vart ifrån henne så länge) . ikväll blir det en tidig kväll, as trött!! jäsp! god natt o tack för mig tjing!!

Inga kommentarer: