söndag 26 oktober 2008

Söndag!!






hej förlåt att jag inte uppdaterat mig något i helgen. men har haft fullt upp. det va kalas för Ella igen igår o hon fick en jätt rolig aktivitets leksak av hennes farfar. i fredags då va det bara massa mys framför dumburken. idag blir det massa plugg för karls del till teoriprovet på tisdag, han måste bara klarar det!! hans körlektion i fredags gick jätte bra utan ett fel, så han borde väl klara uppkörningen?!



jag är svin trött! lilla skruttan har sovit lite dåligt i natt plus att hon vakna 5 o ville upp då o va gnällig, tror hon börjar bli lite krasslig, sen va hon jätte trött o så gav jag henne välling o i säng men då vakna hon typ fram o tillbaka i en timme sen va det upp igen, o nu sitter vi här igen, usch ikväll ska jag lägga mig typ 9. åhhh det blev massa cheesecake över sen igår=), satan va god den va, ganska nyttig med faktiskt, prova en utan grädde o hade gräddfil ist o fullkorns digestive kex, ska ta mig en bit sen=)!!! sen MÅSTE jag ut på en springrunda, har blivit väldigt mkt gott nu i helgen o hennes födelsedag.



hörs senare tjing
Vår lilla prinsessa=)

Inga kommentarer: