tisdag 14 oktober 2008

trötter!!

hej sitter o jäspar för fullt, jätte seg verkligen. det är väl för det blev så sent igår och upp tidigt.. åhhh jag ringde ju o försökte få tag på regionschefen där jag hade sökt jobb men hon jag fick prata med sa att hon va på möte o att hon inte va klar med anställningarna än men att jag inte behövde oroa mig för hon hör av sig oavsätt jobb eller ej:(, ville ju prata med henne personligen så man kunde visa framfötterna lite men nejnej... det är verkligen det ända jag tänker påå......snälla du där uppe hör mina böner!!!!
jag har verkligen världens charmigaste unge, hon gosar med sina djur hela tiden, o säger "iiiiihhh" sammma läte som till sin snutte, när hon är gosesugen=). så flörtar hon Ellis!!! haha visste inte vad det var hon höll på med när Leifs mormor va här, blinkade långsamt hela tiden, så jag gav henne ett ögonbad, men nu gör hon det ju varje dag till folk hon träffar så det va flört!!!
längtar till återträffen med föräldrargruppen, måste ju få hinna träffa de små liven 1 gång till innan vi flyttar=(, sorgligt alltsååå. här har vi väntat tillsammans med alla magar o sen fött nästan samtidigt o sen träffats med allas små bebisar! har inte träffat de på hela sommaren ju, men det va 1 som skulle ha föräldrargruppen i oktober så det hinns=).
Längtar till Torsdag!!! då ska jag träffa min älskade saknade pärla Li!!! världens underbaraste vän, hon flytta till Karlstad efter sommaren för o plugga i 4 år o så flyttar jag så undrar hur ofta vi kommer ses:(. älskar dig vännen!!! en heldag på stan med fika o massa tjejsnack. ska även passa på o köpa alla presenter till Ella med!!!! imorn bir det "öppna förskolan" igen, myspys, älskar o gå dit=). ska inte missa desperate housewives ikväll!!! hörs sen puss

Inga kommentarer: