söndag 12 oktober 2008

härlig söndag!!!


solen skiner o fåglarna kvittrar här utanför, har bestämt mig för en lång härlig promenad eller kanske en springrunda? måste komma igång igen med o röra på mig, jag o mina perioder, kan aldrig träna regelbundet!! så fruktansvärt lat... men börjar fan bli trött på min egen kropp känner jag, vill få min kropp tillbaka då jag va slimmad(har aldrig varit direkt vältränad men rätt smal;)) när jag springer känner jag fan hur min mage dallrar haha, den ska bara bort!!! men då måste jag fan träna asså, den försvinner ju inte av sig själv direkt.


Ella sover o killen med;), han har lite körigt i magen idag(efter all öl igår?). vi som skulle åka till Leifs lillebror som fyller 3 idag:(, åhh lille liam lär ju bli jätte ledsen. jaja leif får förklara sig själv, nu ska jag sätta igång med disken o börja plocka upp leksaker som ligger över hela golvet;) ha en mysig söndag!!!! kram/Josse

Inga kommentarer: