onsdag 22 oktober 2008

GRATTIS MIN UNDERBARA DOTTER!!!














































Ella blev 1 år idag kl 17.52=). vi låg o prata jag o älsklingen igår kväll när han kom från jobbet, om hur mina värkar började o vad vi gjorde tidigare på dagen innan hon kom=), vi skrattade åt att jag som hade värkar från 6 på morgonen o visste att det va på g eftersom vi hade ringt bb o sen klockat värkarna ändå gick till affären för att jag bara måste ha godis på bb=), sen på vägen hem från bb började det på riktigt, då gjorde det as ONT! hehe folk som åkte förbi glodde som as för att jag stannade typ varannat steg o andades ut hihi. sen när vi kom hem ringde vi sjuktaxi direkt o åkte in=), träffade en barnmorska o hon kollade mitt värkarbete o sa att "nu är det dags" la mig i ett varmt skönt bad o blev omhändertagen om min älskade, barnmorskor o fick goda energidrinkar o mitt godis=).....bla bla, sen kom hon ut 17.52 -okt 07!!!


















idag har det varit en riktigt trevlig dag! vi vaknade av en glad tjeja kl 7 o vi började genast sjunga "jag må hon leva" o hon skrattade, vi gick upp o gav henne alla sina paket, hon förstod inte riktigt hur man skulle öppna dem, hon tyckte mest det va roligt med paketpappret;), så vi fick hjälpa henne lite på traven. hon blev väldigt glad över sina saker, mest leksakerna då inte kläderna;). sen städade vi o donade. vid 13 snåret kom Ann o hennes son Tor o Becca o hennes son Rocky på barnkalas. hon fick fina paket av de båda, en telefon av Tor o ett tåg av Rocky=). sen åt vi tårta o massa kakor.









imorse fick jag ett avi av posten som det stod" avsändare: ogräs/västervik", hade ingen aning vem det va ifrån trodde det va någon som skojade, men sen gick vi dit o öppnade, det va en grå svea mössa, ett par vantar o en LYX jacka, äkta svea vinterjacka med (tror det är) minkpäls på luvan, den va ju inte billig om jag säger, vilken snobbunge hon kommer bli, o förstod ju direkt vem det va ifrån, jo min kära bror jimmie o hans tjej som också är Ellas gudföräldrar!!









när vi kom hem så knackade grannen på o gav ella en månadsten halsband=) jätte fint!! nu är Ella nöjd, fast det blir mer presenter i helgen o sen när vi kommer till Norrköping av mormor o morfar!









det har varit en mkt lyckad födelsedag, jag har slitit för att den skulle bli perfekt som en prinsessa ska ha det=). nu är jag trött o dricker mitt te o ska snart slänga mig på sofflocket o inte göra ett skvatt mer idag, ha det gött kramar Josse

Inga kommentarer: