fredag 17 oktober 2008

haft en mycket trevlig kväll!!!


har haft tjejkväll med grannen, karlarna är i stan o partar så vi har haft en egen liten kväll. vi har bakat hemma gjord pizza o sen bakat äppelpaj, o sett massa bra på tv, idol såklart!! rätt person som åkte? hmm jo det va nog det, tyckte hon va mkt bra o skitsnygg men de andra är lite bättre. nu har precis grannen gått in till sig o jag går direkt till datorn för att uppdatera mitt liv lite=), känner mig lite ensam nu, tur man inte sett en rysare då hade jag inte kunnat sova;).

åhhhhh saknar min älskling, han kommer inte hem förens på söndag=(. imorn vet jag inte vad vi ska hitta på, typiskt det blev massa pizza, paj o godis över, då kommer jag mula i mig imorn, satan också!!! men jag ska nog fråga om grannen kan va lite barnvakt 1 timme så jag kan få ge mig ut på en springrunda då känns det lite bättre=D... nu ska jag natta, hörs imorn natti natti

Inga kommentarer: