måndag 20 oktober 2008

Måndag!


hej! idag va jag på gott humör igen=). idag har det inte hänt nåt specielt. Leif är hemma igen=), åhh jag vakna direkt när han kom inatt, skönt o hålla om någon igen!! stackarn det hade inte varit nån höjdarresa direkt för grabbarna till tyskland. de hade sovit i bilen på natten(svinkallt), sen på dagen efter gick bromsarna sönder så de stannade till o knackade på en främlings dörr o bad om hjälp o så, men hemredan efter det gick väl bra, de kom hem till sist iaf. Ella blev överlycklig då hon vaknade imorse o såg sin pappa bredvid mamma i sängen, så de låg o myste en stund sen tyckte jag att han skulle få sova ett tag till efter den låånga resan o brist på sömnen så vi gick ut o lekte lite o såg på vakna med the voice såklart, Ella sov så länge att hon missade barnprogrammen, skönt för mig=D.

jag ringde sedan till hyresbostäder o berätta om lägenheten som va i så dååligt skick o frågade om de kunde renovera det så tacka vi ja till den, men hon kunde inte svara på det utan jag fick ett nummer till målarn eller vem det va o berättade o han sa att de kan tapetsera om o byta golv om de tycker det behövs, så vi ska ringa o tacka ja imorn, då har vi iaf kommit på plats o kan sen byta lägenhet om vi vill senare, men nu får vi ju nytapetserat o så, det kommer nog bli himla bra ska bli himla skönt med en 3a=), möblera Ellas rum ska bli himla skoj!! åhhhhhh har ännu inte hört nåt om jobbet:(, hur lång tid ska det ta?!

ska snart diska tänkte jag o sen fortsätta förbereda inför Ellas barnkalas, ska baka rosa marsipantårta o småkakor imorn =) jammi! ha en bra kväll kram

Inga kommentarer: