torsdag 16 oktober 2008

vilket trist väder!!

det regnar ute. tråkigt när man ska in till visby o gå på stan hela dagen, jag som ville passa på o ta lite fina höstkort vid muren o så men det får vi strunta i idag. ska bli himla kul o träffa Li igen, det va ett tag sen:).

hyresbostäder ringde mig igår när jag va ute på promenad, prata en stund om den lägenhet jag intresseanmält o hon frågade om inkomst o så, då avbröts samtalet så jag fick skynda mig hem o ringa upp henne. hon sa att jag skulle kontakta den nuvarande hyresgästen o bestämma en tid för o se lägenheten, men inget svar där, så skulle jag ringa tillbaka till hyresstäder på fredag o säga vad jag tycker!!!det måste väl betyda att vi är första ching på den?!? såå kul isf... men det är mamma som får titta på den eftersom vi är lite långt borta, så får lita på hennes omdömme. då är dagisplats o bostad ordnad, bara jobbet som jag inte fått svar än´på, men man ska väl någongång få ha tur i allting? please.... önska mig lycka till!!

nu ska jag ge Ella frukost o så men vi hörs sen. tjing

Inga kommentarer: