torsdag 23 oktober 2008

torsdag!


hej där ute!! snart helg igen=), härligt!! älskar när mannen är hemma hos oss, men imorn ska han in till visby o ha körlektion, snart skriver han upp o kör upp, jag bara håller tummarna att allt ska gå vägen!!

idag har vi vart med becca o rocky i lekparken ett tag. inget annat speciellt, är så himla trött idag, sov inte många timmar inatt, när man väl hade somnat så väcker leif en i sömnen, åhhh då hade jag as svårt o somna om pust!! ikväll blir en tidig kväll kan jag lova! nu sitter jag o ser "du är vad du äter" jag vill också äta allt det där nyttiga o dricka energidrinkar, men va fan det kostar ju multum ju, billigare med onyttig mat:P, det är svårt o komma på recept också som är nyttigt. gud det svider i ögonen så trött jag är. ha en fortsatt trevlig kväll!!! god natt

Inga kommentarer: