onsdag 5 november 2008

Visby hela dagen!

har varit i stan hela dagen med Ann o hennes son Tor:). Jag köpte vinterskor till Ella, jätte fina o så tål dem väte=) o sen en fin klänning, båda grejerna för pappas o mormors födelsedags pengar. synd man är pank asså, gud va jag hitta snygga saker på stan:(, jag VILL ha paljettights, men tur de va utsålda allihop slapp man suktas;), o en pälsjacka vill jag med ha o nya jeans, den coola skinn kjolen på carlings:(....åhh när kan jag ut o bränna laxar då?! aja vad är en bal på slottet? jo men det är ju e stor grej det med;)... hehe

åhh så väntar Ann en till liten bebis nu så mysigt:), vill med ha en till!! men det får vänta måste tjäna lite pengar innan=). snart börjar bonde söker fru, missade förra veckan. sen är det oskyldigt dömd=), ne ska hinna rosta mackor o göra en kopp te innan det börjar, hadet toppen!

Inga kommentarer: