söndag 9 november 2008

I'm Back!!

förlåt att jag inte uppdaterat på bra länge:(, har haft fullt upp med många grejer o så har du inte blivit någon lucka över typ att skriva.

har haft en mysig helg ensammen med min dotter faktiskt, då Leif har vart i sthlm på jobbträff eller vad det nu var. på eftermiddagen var vi hos rocky o becca så barnen fick leka av sig lite o vi kvinnor dricka te o snacka lite skit;).på kvällen hade Ella o jag hade en kväll med lite popcorn till barnprogrammen i fredags o jag bara myste framför tvn sen när hon gått i säng, blev en tidig kväll faktiskt, såg inte ens fredag hela veckan;), la mig typ direkt efter Idols utröstning, åhhh jag som tyckte Lars va så bra denna gång, men han kanske ändå va den sämsta som är kvar nu? åhh vad jag gillade Annas o Alice framträdande, skit bra!!

i lördags så umgicks Ella o jag med grannen hela dagen, vi bakade äppelpaj o såg en film på dagen när Ella sov o sen så lagade jag middag till mig o Ella, mm fläskfil'e, potatisklyftor o rödvinsås, blev himlans gott, första gången jag provade o göra rödvinsåsen själv=). sen efter maten gick vi o grannen till affären i ösregnet sen kom vi hem o såg stjärnor på is o babblade en massa tjejsnack till rödvin:P, det bästa jag vet=D...

idag har vi Leif hemma igen o vi har myst o busat o vart i lekparken o styrt hela dan, nu har vi precis sagt god natt till Ellisen o snart är det dags för ensam mamma söker med lite smågodis o läsk=), sen ska det bli himla spännande med säsångspremiären för sanningens ögonblick! ikväll med linda rosing, det måste jag bara se, hon har ju inte alla hästar i stallet va? nån står utanför;)... ska bättra mig med bloggandet!! ha en trevlig kväll gott folk! puss

Inga kommentarer: