söndag 16 november 2008

söndag kväll!

idag har det bara vart en slöar dag, vart i förådet o rensat ut lite kläder o skor som jag tänkt sälja på tradera, åhh det är ju sånt bök o lägga in annonser men men, lite pengar kan det kanske bli, behöver jag=). Leif har gjort en god köttgryta o diskat o städat o jag har bara vart lat känner jag, skulle ut o jogga med men det blev visst hagel hehe;), bara massa ursäkter, leif bara garvar åt alla ursäkter jag har.... jaja imorn ska jag ta en rask promenad iaf innan öppna förskolan. vi ska dit hela familjen faktiskt=). ikväll blir det ensam mamma söker o sanningens ögonblick, får se vad linda rosing avslöjar mer ska bli spännande!!
nu ska jag hoppa in i en dusch så man blir lite fräsch, har inte ens klätt mig idag:P. puss

2 kommentarer:

Anonym sa...

Söt Josse, så ni flyttar alltså! Hittade just din blogg, blir det Norrköping eller? Hoppas allt är väl! Kramar från Australien och JosefineM

josephinericsson sa...

heeeeej älskade vän! japp vi fyttar om ett par veckor till norrköping. hur är det i australien? pusspuss