torsdag 13 november 2008

Torsdag morgon

god morgon! har nyss ätit frukost med skruttan. nu går hon omkring här på golvet o leker=). så kul när hon börjat gå, det är den absolut roligaste tiden hittils!!! o så är hon såå mysig med, lägger sitt huvud i min famn o ger en en kram o en puss=).
igår ringde jag runt o sökte jobb, men alla de behövde ingen mera anställd, blä för det här!!! sen ringde jag fraktavdelningen på destinationgotland för att kolla vad det kommer kosta med lastbil fram o tillbaka plus alla biljetter, det är inte billigt att flytta från ön nej. sedan ringde jag hyresvärden för vår nya lägenhet i Norrkan, han svara inte men talade in ett meddelande, får hoppas att han ringer tillbaka idag. skulle fråga om man ska tapetsera om o så innan man flyttar in. ska bli så roligt att få flytta till större o Ella får ett eget rum=).

inte långt kvar till jul nu, jag bara älskar julen!!!!! all mat, godis, bakverken o stämningen! längtar!!!

Inga kommentarer: