tisdag 25 november 2008

tisdag kväll

tittar just nu på matchen mellan skellefteå-färjestad i elitserie hockey, skellefteå leder med 1-0=). vi har tippat på 3 olika matcher, hoppas vi får alla rätt då vinner vi sjukt mkt pengar=D, hade ju inte satt helt fel just nu...
älsklingen gjorde en strålande middag, lax, chreme fraiche, grädde, krossade tomater, citron o kryddor i ugnen med en smarrig medelhavssallad till, gud så jävla gott!!! med ett jätte gott vitt vin till, lite lyx på en vardag ska man ha ibland. han är himla duktig på mat min käresta.
åhh längtar till helgen, jag ska på en lyxig helkroppsmassage med ett varmt örtbad efterråt på fredag, ett presentkort jag fick av älsklingen förra jul, på tiden att jag använder det, går ju snart ut. ska bli helt underbart!!!! vi ska passa på att stanna över i visby hela helgen, kommer ju inte träffa ellas farföräldrar så ofta sen, så vi ska gå ut jag o älsklingen på lördag o Ella ska stanna hemma hos farfar.

nu börjar 2a perioden.... tjing

Inga kommentarer: