lördag 22 november 2008

trött....

blev ganska sent igår så när lillan vakna imorse va vi 2 typ döda, jag bad han gå upp så jag kunde få ligga en liten stund till, men jag kunde inte somna om så nu är jag jätte trött. nu ska jag snart bege mig ut på en rask promenad med doggen innan frulle.

hur f*n kunde Anna åka ut från idol igår???? den där johan asså, han når inte alls upp till de andra deltagarnas nivå. gud va tråkigt, tyckte hon o Alice skulle hamna i final, eller kevin. årets idol är verkligen inte lika bra som tidigare säsånger eller vad tycker ni? det känns inte lika bra, deltagarna är inte lika duktiga som darin, sibel, ola, erik, agnes, måns o alla de andra sen tidigare åren. jag tycker jurin är lite för snälla med, men annars gillar jag ju dem. rätt roliga o så.

filmen igår Arn 2 va jätte bra!!!! men sorglig=(, säger inget mer för er som inte sett den. ne nu ska jag sticka ut i kylan, brrrr!!

Inga kommentarer: