måndag 5 oktober 2009

Kanelbullens dag

igår var det kanelbullens dag o vi bakade självklart det. det va mysigt, o goda blev dem=D. kvällen i globen i lördags var sjukt kul, vilken upplevelse!! kan då tänka mig hur det måste va i USA o se matchen där. de förlorade tyvärr men jag är glad iaf att jag fick se en NHL match live!! o min bror LIVE som jag inte gjort på många många år. är såklart en mycket mycket stolt syster!

från o med idag testar vi att bara köra med laktos produkter på Ella, hon har vart dålig periodvis i magen länge. vi får se hur det går.


denna vecka är det SJUKT mycket o göra på jobbet, övertid varje dag till på fredag kan jag tänka mig, får se om jag jobbar över något eller om det bara blir Leif, svårt med dagis o barnvakt. dagis stänger ju kl 17.30, men vi får se, det hade ju satt lite extra gött i kassan. ne nu ska jag fixa matlåda o styra lite i köket sen hoppa in i en skön dusch.


Längtar till måndag den 12e Okt:), den som väntar på något gott.....




1 kommentar:

faantan sa...

Halloj syster!!
ni ringde aldrig så jag tänkte " nahe då blir de inget bak " förr jag sa du skulle ringa när ellis vakna , men nu är de ju försent.
kram.