torsdag 15 oktober 2009

Öroninflammation:(

stackars min tjej. ikväll har Ella kliat sig i örat o skrikit något förskräckligt och sagt att hon har jätte ont i örat. helt rött är det också, hade väldigt svårt o sova såklart, gud va mit hjärta blöder när jag inte kan byta med henne. imorn blir det då inget fredagsmys på dagis:/, hon som längtat! men det kommer fler fredagar=). det gick inte få i henne flytande alvedon så det fick bli suppar, det är det värsta jag vet att behöva ge henne, hon tycker det är så obehagligt o säger "försiktigt mamma" o gråter massor. mitt lilla barn:(..


innan hon blev dålig så va vi o gav ankorna mat vid vattnet efter dagis=)

hoppas hon är pigg för lite fredagsmys med oss imorn kväll, mamma,pappa, moster, Pillan o mobbo Jeppe! Idol o en bra film kanske

nu har säkert Leif somnat där inne i sovrummet jag som lovade att komma in o gosa lite. sorry lorry. natti natti gott folk!

föresten just nu är min idol i "Noll-elva" nämligen broder Jonte

Inga kommentarer: