måndag 26 oktober 2009

smink

köpte nya Maybellines dream satin liquid foundation igår, tänkte jag skulle prova den, huden skulle bli silkeslen o täcka varända lite por, o för att ha använt den bara idag så måste jag säga att den är bra! huden känns som en babystjärt=). med mitt favorit puder över, solpudret från isadora terracotta bronze blev det väldigt fint.

vi är hemma idag med, hon va lite kraslig igår kväll så vi blev hemma ännu en dag, men imorn då ska hon till dagis igen o jag ska back to work:D, längtar faktiskt! vill inte va hemma o tråka mer o inte Ella heller för den delen, hon vill va på sitt älskade dagis o leka hela dagarna med alla sina kompisar.

idag blir det storhandling, o skönt att äntligen få lugn o ro, Ella brukar alltid få följa med men inte ikväll då blir det bara jag o mamma.

vi har vart på vårdcentralen idag med Ella, hon fick göra blodprov i armen o i fingret, det va inget kul, hon blev ledsen men va väldigt duktig ändå, hon fick även vägas o så, nu får vi kanske reda på vad det är som är fel med lillans lilla mage:).

hörs kanske senare!

Inga kommentarer: