lördag 24 oktober 2009

Våran dag!

vad tycks om min nya blogg design? fin va? =). Ellas morfar o Inga-lill har vart här idag o firat hennes 2 årsdag, hon fick ett stort tält, lek-lera, massa låtsas mat och prinsLägg till videoessskor med krona till. tårtan jag beställde va kanon god o va fin den va! duktiga de är på Lindahls verkligen. nu sitter Leif med några vänner o spelar poker i köket och jag har min lilla syster här o vi myser med lite gott o bra tv.

Såg matchen mellan Skellefteå-Modo förut men det hände något tråkigt med Jimmie o has axel, väldigt tråkigt hoppas han snart snart blir bättre:/. min lille lille store bror...

Gud vad jobbigt, Ella har kommit in i världens jäkla 2 års trots, hoppas att det snart går över, hon gör allt tvärtom o tror hon bestämmer om allt, att lägga henne om kvällarna har varit jätte jobbiga de sista 2 dagarna. hon som man bara har behövt lägga i sängen med en napp o snutte o vinkat god natt till! pust! nu säger hon "dumheiter mamma"=gotlänska hon lärt sig av far sin;), o så allt är dumma dig, o sagt f** idag :S ah vi svär inte alls ofta men hon tar efter precis ALLT! men hon är ändå min älskade skitunge:)





Inga kommentarer: