torsdag 22 oktober 2009

åhhh så glad!

för att Elllas födelsedag blev lyckad o hon blev glad för alla presenter, idag fick hon massa kläder från oss o en stor bondgård med massa djur o grejer, vi ska även köpa lite annat imorn, va så svårt på leksaksaffären idag o komma på saker hon behöver o vill ha..., hon fick även ett par äkta Uggs av sina gudföräldrar, ur snygga såna vill jag med ha=), men de är alldeles för dyyyyyra!!! hon bara älskar dem, ska ha dem på sig inne o säger att det är små kaniner där inne för att de är så fodrade. i helgen kommer alla andra o firar henne, fast mormor o moster har vart här idag men Ella skulle få paket på söndag, så vi får se vad det blir mer för fint hon får=), o så har jag beställt en stor prinsess tårta =P .

men jag är också väldigt glad för den lön som sitter på mitt konto imorn=), skönt att äntligen kunna shoppa lite denna månad o unna sig själv något även fast jag snart blir stor som ett hus;), men i några månader hoppas jag kunna använda det nya iaf. nu ska jag fortsätta se hockeyn, Skellefteå-Linköping, där är Leif med pappa o Inga-lill ikväll, vi hade med velat följa men Ellas feber har stigit igen så vi fick stanna hemma:/







Inga kommentarer: