onsdag 14 oktober 2009

sjuk

hemma idag, kände mig kallsvettig o har fruktansvärd huvudvärk. Ella är på dagis, fick en liten sovmorgon lill snörpa o blev lämnad till frukost idag 7.30, skönt att få sova ut nåt ibland. o jag tycker så synd om henne, nu när alla barnen fick frukost o alla de andra barnen får yougurt som Ella också gärna vill ha men får inte, för henne blir det bara laktosfri mjölk o macka, ska köpa med mig laktosfri yougurt till imorn som hon kan ha med sig, deras "mat-tant" är på semester o det är bara hon som beställer in produkterna.


jag har varit något fruktansvärt klantig, igår!! som min kära sambo bara kan lyckas med hehe. igår på jobbet skulle jag svara på ett sms till Marie(tack så mkt svarar jag här eftersom det aldrig hann komma fram), som ni kanske vet så plockar vi varor i kartonger som vi skickar iväg på rullband, jag börjar iaf svara på messet o så kollar jag mig omkring så inte nån arbetsledare kommer förbi o ser att jag messar det får vi självklart inte göra, jag lägger ifrån mig telefonen i kartongen o plockar varan jag ska skicka iväg o kryssar för på plocklistan o SKICKAR IVÄG KARTONGEN med min MOBIL I o kommer direkt på att jag gjort det o springer till trappen o stoppar varända kartong o kollar efter men hittar de inte, jag leta för slarvigt. jag springer upp det F07 på övervåningen o lånar en tjejs mobil o ringer men hör den inte där heller, springer till nästa station där lådan ska komma efter o letar o letar, springer därefter till slutstation o frågar de där, men det känns som jag va alldeles för snabb det tar en stund för katongerna att åka vidare. sen sticker jag till trailern där alla kartongerna ska skickas i lastbilar o ska åka till alla nordens stadium butiker, där ifrån ringer jag men hör ingenting, åhhh så arg jag är på mig själv, ska snart försöka ringa min mobil o se om den kommit fram till någon butik o be de skicka den till mig, hoppas på det bästa! jag har iaf lärt mig av detta misstag!!!


så tråkigt det är att va helt ensam hemma, vill jobba, mkt roligare där. alla trevliga människor. hoppas jag mår bättre snart.


fick höra av dagispersonalen att de tycker Ella är så himla lik tjejen i monsters inc, att det känns som de som gjort filmen har inspererats av min söta söta lilla flicka=).


nu ska jag kurera mig lite, se en film o lägga mig på soffan

4 kommentarer:

Li sa...

HAHAHA så typiskt dig JoSSSE!!
Fan va jag garva ;) Hoppas du får tag i den. Saknar dig ! Puss

Pillis sa...

hahaha ja du är verkligen en riktig klant du Josse ;P
Måste säga att hon är verkligen oootroligt lik flickan i monsters inc! skrämmande.. finns det nån bild på föräldrarna i monsters inc...kanske du o Leffe också är med i serien, 2 monster. Moahahaa!
Puss hej

Anonym sa...

Hahaha...jaha, var det därför jag inte fick något mess, jag började undra...;-)
Mobilen kommer nog snart tillbaka, men det är ju så segt att vara utan telefon...:-(

Hoppas du snart kryar på dig!!

// Stor kram!!

josse sa...

tack pillan;)! ska kolla upp om det finns nån bild på föräldrarna;). nu kommer min mobil tillbaka iaf! saknar dig med Li!!!