tisdag 27 oktober 2009

har sett våran bebis igen=)

har vart på ultraljud idag igen, eftersom det va för tidigt att göra testet för down syndrom o andra missbildningar så fick det bli ett till i sista sikund, man kan bara göra testet fram till 13+6, tur att jag fick komma iaf för sist va det fullbokat en tid fram över o då skulle isf någon ställa in för att jag skulle kunna göra provet, o som tur är gjorde någon det=) tack!! o det blev ett låååååångt ultra efterom lill*n inte villevända huvudet rätt så läkaren kunde mäta ordentligt så det blev bara att vänta=), inget mig emot, mysigt o se vad den styr med där inne, den gnugga sig i ögonen, hoppade till lite o låg med både armar o benen i kors , åh vad jag längtar!!!!!! o så nyfiken på vad det är för kön då!!!!! förökte kolla om det va en liten snopp där nere hehe, men såg ingen;)


nu ska jag hjälpa herrn i köket, det blir goda köttfärsbiffar med keso o potatis o en gräddsås=P, smaskens!!

Inga kommentarer: