lördag 17 oktober 2009

Lilla skutt:)

här är Ellas syskon:) Längtar!!!

7 kommentarer:

josse sa...

min lilla hemlighet som jag burit på ett tag o velat berätta det länge:)

Josefine sa...

Oskar berättade och jag måste säga grattis till tusen!
Jätte glad för eran skull!
Vet ni om det är en flicka eller pojke?

Puss puss

Johanna sa...

Förstår att ni längtar:D jag är lite avis faktiskt. hehe. Söta kort på dig och ella:) Måste ses snart igen! kram på er!

josse sa...

josefine: nej vi vet inte vad det är för kön o ska inte ta reda på det heller, älskar när det blir en riktig överrasking o man får gå o vänta o fundera länge=). hoppas allt är bra med dig! puss

jojo: hehe avis asså? ja då är det kanske dags, nu har ni jobb, hus o bara bebis som saknas:)

Anonym sa...

Åhh, va kul!!
Stort grattis till Er!!

// Kram Marie

Anonym sa...

haha det var inte jag som skrev det där... men lite avis är jag iallafall men barn får vänta för vår del.. myser med ella och skrutten i magen:)

jojo

josse sa...

nehe då måste det vart Celvins mamma Johanna? hihi. jag vill gärna ses snart igen! förlåt igen för klantigheten att tappa bort mobilen så vi inte kunde nå varann i helgen:( hoppas vi ses snart!

o jojo jg tycker du kan va lite avis så du skaffar barn du med:)