onsdag 25 mars 2009

stress stress stress...

jag orkar inte blogga om nåt idag, jag är aldelles för trött o stressad, jobbar hela tiden o sen är det stress hem o laga mat, duscha, ta fram kläder för både mig o Ellis, diska, gå ut med shiva sen bums i säng, ok en liten sväng vid datorn oxå(men bara en liten;)) .


dagen började att jag gick upp 6, hoppades på att Ella skulle vakna typ 6.30 så kunde jag fåt hunnit gått ut med shiva innan men icke, hon vakna 6.05, vi gjorde i ordning oss, packa i mina matlådor o kläderna jag fick handtvätta kvällen innan(vi har ännu inte fått nån plopp) som jag skulle ha på mig på din sko, sen på med koppel på shiva, ut med henne en kortis, upp med henne, stressa till dagis o sen stressa till bussen, gick av vid mamma där jag fick gå en 20 min(varje morgon när Leif är borta) till jobbet, när jag kommer till jobbet får jag reda på att det blir en kort dag där för mig!! hatar när det blir så, skulle ju jobba på din sko vid 15-19 så det blir as jobbigt att behöva vänta där emellan....men det fick jag göra iaf, slutade 11.50, så gick till maxi vid lunch o väntade på att mitt andra pass skulle börja, fy fan jag hade hellre jobbat hela dagen. aja så är det ibland. jobb imorn med. stress stress stress.... ska fixa mat nu, sen duscha, sen i säng....


när får jag umgås med min älskade unge då? hon har en kille som är helt galen i henne på dagis! det förstår mamma=)

7 månader o redan modell=)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Usch vilken stress med allt...men tur att det bara är en kort period :)
O synd att vi inte kunde va barnvakt igår, jag jobbade ju till 5 :/ Men vi får va det en annan dag! Saknar lilla skruttan :D
vinkväll snart va?! :)
Puss o kram! /Pillan

Anonym sa...

ja när ska vi ha den där förbaskade vin kvällen? vill ju, hade vart as skoj! o nu i helgen kommer ju leif hem!! vi måste bestämma en dag! tycker du o jag ska ut nåt någongång med=P