lördag 7 mars 2009

nyss hemkommen...

har jobbat o sen åkt hem till mamma, där jag möttes av en glad unge som ropade "mamma" när jag kom gående:), man blir så glad. vi stannade kvar ända tills nu då pappa,inga-lill o leif kom hem från matchen i linköping, vi såg den matchen på tv, dö trist sådan, de förlorade med 5-0:(, usch. efter matchen käkade vi mammas goa fläskfile gratäng liknande, den va helt fantastisk verkligen!! drack lite vin o myste, nu väntar jag o syster yster på att andra chansen ska börja=), leif skickade vi till affären för att köpa gott i gott gott, usch vilken godis råtta jag är asså, kan verkligen inte låta bli fast jag borde;). någon gång ska jag verkligen börja köra igång på riktigt med ett nytt hälsoliv, hoppas jag, jag har INGEN själv diciplin över huvudtaget, tränr 1 vecka stenhårt sen är jag fast i fällan i ett par veckor o så försöker jag igen o så fortsätter det om o om igen... nån som har något tips till hur man ska ändra sin kost för evigt men ändå få äta gott på helger, för för evigt JÄMT är riktigt piss tråkigt:P???

nu börjar det snart=), tjing!!

Inga kommentarer: