torsdag 5 mars 2009

ensam..

Leif är i sthlm på utbildning med facket till imorn, han åkte tidigt imorse efter han lämna ellis på dagis vid 7.30. o jag har jobbat, de hörde av sig vid 22 igår, hatar det, kan ju höra av sig vid 18 då har man ju god tid på sig att laga mat o ställa in sig på att jobba, jag ville fixa massa o pyssla efter vi vart på ieka igår, köpte massa nytt=), som bord, mattor, lampor mm., men jag får fixa det lite ikväll ist, om jag nu orkar resa mig från soffan, har kopplat in datorn till tvn, så det är STOR bild. men hade behövt diska o sätta upp magnetgrejen så man kan hänga upp knivar där o göra fint där inne. när vi kom hem igår kom vi på massa mer saker vi skulle köpa men som vi glömde:(, men vi hoppas att vi snart kan göra det.

imorn är jag ledig. vad ska man hitta på då? hmm, har lite ärenden som borde göras, åka in till stan o fixa ny "plopp" till tvättstugan, nån jävel har brytit sönder våran!! o sen lämna in nycklar för gamla låset till lägenheten.

jag har inte träffat angelica på år o dagar känns det som, hennes mage måste ha växt nåt fruktansvärt ju! kanske ska ta o ringa henne o se vad hon gör imon.

Ella är för go'! hon säger "tja!" hela tiden till folk o de bara skrattar...

kommer kanske in med ett inlägg senare hej sålänge

Inga kommentarer: