tisdag 10 mars 2009

känner mig väldigt ledsen o dum...

vissa dagar är sämre än andra, de håller säkert alla med om, o idag är det en sådan dag för mig, jag har väl varit rätt på topp på jobbet idag ändå, men trött! men tiden går så himla fort när man hunnit hem, vill bara fortsätta gosa med min underbara unge som är sjuker, hon äter ingenting, bara glass som mormor kom upp med ikväll:), inte ens någon välling fick jag i henne, blir lite orolig, men jag vet ju själv när man är sjuk att man inte alls har någon matlust.

klantiga jag har råkat öppnat käften utan att tänka mig för:S, förlåt(du vet vem du är)


men det jag är mest ledsen för kanske är att min käraste är så deppig o låter det gå ut över sin kära familj, men jag förstår att han mår dåligt över att bara gå hemma utan att jobba o har ingenting att göra, hoppas det kan dyka upp nåt snart till han med!! vi älskar dig så mkt!

nu måste jag hoppa i säng, upp imorn igen kl 5.30, usch...

1 kommentar:

Anonym sa...

josse posse.. jag vill inte att ska vara nere.. hur jobbar du på fredag.. tänkte ta med karlen min ut till er en sväng:) puuuuuss