fredag 13 mars 2009

Aften work...

blir det ikväll, kl 17.30 på teaterbaren, med bp ska bli skoj! se hur alla ser ut i vanliga fall;P. vet inte vad jag ska ha på mig än bara, kanske de nya arbetsbrallorna som Lino sa?;) måste iaf tvätta. tack för att jag får låna din tvättmaskin sen anna=).
igår jobbade jag hela dagen på bps andra företag, proffsstäd, vi städade ett stort fint hus i lindö. flyttstädade hela huset. skulle jobbat idag men kände att jag har så mkt o ta tag i så jag tog ledigt. hoppas ni hann klart igår tjejer, kände mig taskig som lämnade er där på slutet, men va ju tvungen eftersom jag skulle dra till Linköping med leif, pillan o jeppe o se elitseriehockey Skellefteå-Linköping, det blev tyvärr 4-0 till Linköping. hjälpte visst inte hur mkt man skrek o gapade igår, är hes idag;). men vilken jävla kick o va på en sån match, även för de som hatar hockey hade tyckt det va grymt kul o en häftig upplevelse. jag lovar!

här kommer lite bilder på de senaste dagarna:













1 kommentar:

ela_la sa...

Alltså, hur söt får man vara egentligen!!?? Hoppas ni mår bra!
Kram