tisdag 3 mars 2009

jäsp!!

gud va trött jag är asså. shit! fick jobba över till 20 idag, men det gjorde inget, bussen gick ändå inte förens kvart över så. imorn är jag förmodligen ledig, som jag tycker låter konstigt, med tanke på hur SJUKT mkt det va o göra på bp idag, blev ju inte klara på långa vägar, men jag tycker iaf att det ska bli skönt o få umgås med familjen lite, vill göra nåt kul imorn, åka till ikea nån? vill köpa våra efterlängtade saker nu.
sitter o dricker ett glas rött som jag verkligen tycker jag förtjänar =P. ska se en film med darling o brorsan:), får se om jag orkar med o se brorsan spela nhl match kl 02.30 men det gör jag förmodligen inte nej men en filmrulle orkar jag nog med!
dagens outfit:
over-size cardigan från gina tricot
linne-gammalt
leggins-gina tricot
örhängen-hm länge sen

Inga kommentarer: