måndag 30 mars 2009

måndag!

hej på er!!! nu är det en veckan med massa jobb igen, o man har inte gjort nåt speciellt i helgen, i lördags åkte jag o Ella till maxi o handla lite o myste, blev inget badhus, trodde aldrig Ella hade orkat det för hon vakna väldigt tidigt o sov middag tidigt. sen på kvällen kom Jeppe o Pillan o såg robinsson o sen på film här, det va mysigt. i söndags så kom mamma o mankan o hjälpte mig att sätta upp hyllor o lite annat=), Lotta(Ellas gudmor) kom o fikade igår, det va skit kul, hon har man inte träffat sen julas en snabbis:(, hon lekte o myste med Ellis o idag blev det hon som hämtade Ella på dagis, det har tydligen gått hur bra som helst=). direkt när Lotta kom till dagis så gjorde Ella "sig till" o sprang fram o skulle upp i famnen o mysa, sen gick de till Lottas vän som hade 2 barn o fikade, Ella blev lite förtjust i 1-åringen, de pussades o lekte massor!! "det ska börjas i tid" ;).


imorn ska nog morfar 2 va barnvakt o ta med Ella på nån uppvisning på Fannys skola. o sen på onsdag blir det nog morbror Jeppe o Pillan som tar hand om min skrutt, gud va hemskt det känns o lämna bort henne nu hela tiden, men vad gör man då? man måste ju tjäna pengar o Leif är borta, det blir 2 heldagar igen, först bp sen din sko:P.


måste väl hoppa in i duschen, diska undan lite o sen ta fram kläder till mig o Ella.


snart är det fredag!! då kommer min älskling hem!!!=D, längtar massa!


puss på er!

Inga kommentarer: