fredag 27 mars 2009

en ensam tråkig fredag...

denna fredag va den absolut tråkigaste jag vart med om som jag kan komma ihåg. världens snöväder, när jag hämtade Ella på dagis efter jobbet idag så kunde inte dra vagnen hem inte, nedå, det blev o bära hela jävla vägen hem, hade man inte muskler innan så fick man det nu, fy asså!! jag vet inte hur många gånger jag svor över snön o va nära på o tjuta som ett litet barn. jag kan tänka mig hur det måste sätt ut när jag gick hem, om nån sett eller hört mig så hade den personen ett gott skratt tror jag, jag stannade ett tag o tänkte på det o as garva! jag hade skrattat iaf om jag sett nån svära o burit o levt om o ungen bara skrattar åt sin mamma i vagnen hehe.

när vi kom hem blev det o laga mat, jag orkade inte göra nåt speciellt så det blev pyttepanna. vilken fredagsmat va? ne imorn får det bli nåt smarrigt! imorn ska jag hitta på nåt med Ella, kanske åka o bada eller nåt annat skoj! sen blir det nog nån myskväll.

ja pernilla vinkväll ja!! när ska vi ha det, imorn kanske? vi får höras om det.


nu ska jag ut med doggen sen bums ner i säng. 2 lediga dagar nu, skönt=).

Magnus o Annicka vann Let's dance!!! värdiga vinnare!!

1 kommentar:

Mirry sa...

Anmäl din snygga blogg till Veckans blogg och var med och tävla om en länkning!

Spana in vår söta blogg och anmäl!

www.arntyochmirry.se