tisdag 10 februari 2009

modemet funkar inte...

så vi har fått ett lånemodem av telia sålänge. har krånglat med internet o skit hela tiden när vi bott här, men nu ska det väl funka. så det är därför jag inte bloggat.
dagarna rullar på, lägenheten är snart helt klar, det blev klara idag med målandet o tapetseringen, så det är bara de 3 golven som ska läggas med så det borde väl va klara denna vecka.

nu är Leif hemma igen o det är jag jätte glad över, det har verkligen kännts tomt utan han, speciellt när ella lagt sig om kvällarna eller vid middagarna:(, men nu är både jag o ella över lyckliga!! o snacka om att hon blev glad när vi hämtade henne i fredags på dagis när leif precis kommit med tåget:D, o vi hade en jätte mysig helg:).

annars så jobbar jag rätt mkt på BP o faktiskt har jag fått lite jobb på din sko igen, kul som sjutton! nästa vecka ska jag jobba där 3 dagar=D. men idag har jag vart ledig så jag o leif har vart på stan o myst, kollade runt mest men jag hittade faktiskt ett par ur läckra pjucks, ett par svarta stövlar med högt skafft, är hel nöjd =D
nu ska jag o älsklingen bära ner lite grejer i förådet sen ska vi hoppa in i en skön dusch eller kanske ett bad?;), sen blir det o krypa ner till kojs, skönt!

Lite bilder på vår älskade älskade lilla tjeja:










Inga kommentarer: