lördag 31 januari 2009

tappat suget på bloggandet för tillfället=(

vet inte varför men är inne i en sån period helt enkelt. jag är väl rätt trött just nu, många järn i elden nu när jag är "ensamstående", leif är ju på gotland o jobbar men är så glad när jag fick beskedet i förrgår att han pratat med sin chef om våran situation så hon förstod o skrev på nåt papper om att han får åka hem när han vill o sluta jobba, fanns ändå inte så mkt jobb just nu o nu slipper han oxå att bli avstängd från a-kassan tack vare att chefen va så snäll=), så nu kommer älskade saknade Leif hem. men vad man har haft fullt upp nu den tiden han vart iväg, har jobbat hela veckan nu o ella har vart på dagis från 7.30-16.30 o sen åker man hem från jobbet, hämtar hunden o vagnen o sen går o hämtar ellis på dagis, går hemmåt ign o lagar middag sen busar o myser lite sen göra ella färdig för sängen o sen städa här hemma, koppla av en stund o sen krypa till kojs, o så rullar dagarna på. jag beundrar de ensamstående kan jag säga.

blev så glad igår, därför att mitt gamla jobb Din sko på maxi hörde av sig o berättade att det kommer dyk upp lite jobb nu framöver, men inget permanent men ändå=), chefen kanske skulle gå på pappa ledighet sedan, o då fanns det jobb=), ska jobba på tisdag kväll. o måndag jobbar jag på bemanningsproffsen igen.

idag ska vi till pappa o äta middag, innan dess så ska jag ha tvättstugan o mamma ska komma hit en sväng o jag ska färga hennes hår, så hon är snygg tills ikväll då hon ska parta loss!! när är det min tur?! är lite småsugen, det va ju ett tag sen. blir iaf party när älskade Li kommer hit, den 21e feb tror jag det va=), LÄNGTAR! ne nu ska jag fixa lite här hemma...tjing!

1 kommentar:

Anonym sa...

possi... jag vill gärna träffa dig snart igen. slå en pling när det passar.. kramar johanna