fredag 13 februari 2009

Han krympte tvätten!!!

haha Leif alltså, eller det var bara en grej han krympte o det var hans egna nya tröja haha, som tur va;P.













ska faktiskt gå o sova nu, är så sjukt trött, ó har varit det i stort sett hela dagen, har jobbat på BP från kl 6.50. chefen ringde mig igår kl 21 o frågade om jag ville jobba idag för att de hade så mkt o göra, så jag svarade självklart ja, o så fick jag ställa mig o laga mat direkt, det blev en omelett med paprika i till frukost rasten o sen kycklingfil'e som jag kokade i vispgrädde o till det blev det massa frysta grönsaker:P, jammi!

Leif satt o spela en poker turnering så jag blev galen igår kväll när jag skulle lägga mig, har nämligen sjukt svårt o sova när jag hör nån sitta vid tangent bordet o knaka med stolen, har skit svårt o koppla bort ljud även när jag är svin trött. så jag somna väl vid ca 01 o sen vakna lilla gullungen vid 4 o skulle tydligen upp o leka då;), men leif hämta henne till oss i sängen o hon somnade om till sist, men först låg hon o drog i mitt hår o skrattade(sötast), sen skulle man upp vid halv 6 till jobbet, men jag kom upp iaf!
o tusen tack igen för hjälpen med handlingen Pillan o Jeppe=).

imorn ska vi till mamma o ha en heldag/kväll med bara massa mys, leif ska hjälpa mankan på krusenhof medans mamma o jag lagar middag, sen blir det hockey på tv o sen melodifestivalen, så ska vi sova där=), mysigt ska det bli! nej nu ska vi hoppa i säng !

Inga kommentarer: