torsdag 19 februari 2009

haft det himla mysigt med jojo idag=)

tack för att du följde med mig på stan idag o hjälpte mig att bestämma kläder inför lördag=). hade inte du följt med hade det inte blivit nåt shoppande eftersom ella inte va ALLS sugen på shopping;).

fin lägenhet hade dem också=), o trevlig karl oxå, han kan ju inte va 36? såg yngre ut.

fan jojo ni köpte ju 7,0 Norrlands!!!!! haha, ska jag missa krogen eller, kommer ju decka haha.har druckit 1 nu till hockeyn o känner av lite, hmm får tänka mig för på lördag.

snart parmiddag hoppas jag jojo!! tror det kommer bli en succ'e. hoppas pajen blev bra sen, om ni nu gjorde den o inte köpte pizza? haha.









1 kommentar:

Anonym sa...

Söt du är:)!! Jag tänkte att du skulle bli rejält på lyset:) Parmiddag låter kanon!! vi får ta det snart!! kraaaam