torsdag 26 februari 2009

åhhh va kul!!

nu är det bestämt, Li kommer imorn, hon har bokat o allt är klart. typiskt att jag ska bli lite sjuk då, men känner mig bättre nu faktiskt än tidigare idag kan jag säga, usch, förkyld o kallsvettig o as ont i halsen. Ella är med sjuk stackarn, men fortfarande så glad o nöjd, hon blir lite mysigare när hon är sjuk, vill kramas o pussas hela tiden, gullunge!

idag blev det jobb iaf, blev tillfrågad imorse, det gick bra även fast man då hade planerat annat, som att gå o titta på nyöppningen på maxi, men gjorde det faktiskt en snabbis när jag slutat idag, kunde inte hålla mig borta;). as fint blir det! imorn blir det jobb på din sko, en kort dag 15-19.30.

ikväll har bror o pillan vart här igen o sett på hockey, de hade med sig lite snacks. myspys. sen har vi pratat spöken o hört på varandras historier o skrämt varann hehe, blir snart lövstad slott va? eller jag är sugen på o åka till den där tarmsjön o höra rop!!=D eller hur jeppe?

nu ska vi kojsa!! imorn kommer mamma o de igen, jag har visst av någon konstig anledning trott att de kommer på måndag, men men nu blir det storstädning imorn då!! pöss

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahaa :D Ja den där tarmsjön blir det snart! Får väl lura med Jeppe att vi ska nån annanstans annars vågar han nog inte, moahaha ;)
Vi får träffas snart igen! Puss /Pillerill