måndag 23 februari 2009

jobba jobba jooooobba!!!

idag har jag jobbat på BP, från kl 06.50-1600, känner mig bakfull idag med:P. imorn blir det jobb från 06.50-20.05, ska jobba först på bp sen på din sko efter lunch=), skönt när de på bp går med på att jag jobbar som jag gör, slutar när jag vill, typ=), de är snälla de!!

när jag kom hem från jobbet idag så va min lille bror här o hans tjej pillan=), mysigt när de kommer på besök, vill hitta på nåt snart, nåt skojigt eller bara kanske en bio! ne nu ska jag se film, började precis en svensk film på kanal + tror jag det va. tjing tjing!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tjena stumpan :) Jo tack! det är superbra med mej :D du då??? Oh, jag vill oxå ha dom, dom är skit-snygga!!! Men jag kom försent :( inga små storlekar kvar till mej juh :/ suck!
Hoppas dom får in mer! :)

Pusspuss!

Anonym sa...

Tjena stumpan! :D jotack..det är superbra med mig! :D du då??? Oh, jag vill oxå ha dom, dom är skit-snygga!!!
Men det fanns inga små storlekar kvar till mej :( Suck!!!
Men det kommer väl in fler! :) Puss!

Anonym sa...

Ojdå..visste inte att du ha granska komentarer innan ;p haha.. sitter typ och bombar dej med samma meddelande typ ;P

Men men då får du dom i repris iaf ;)

Puss och godnatt!