måndag 16 februari 2009

hungrig!

nyss hemkommen från jobbet, din sko, jobbade till kl 16 idag o imorn till kl 15, jätte kul, men lite lite o göra idag, lite varor o packa upp så blev det o torka lite hyllor, o några kunder förstås. nu sitter jag o väntar på mat=).

va sååå nära på o missa bussen idag, där måste typ gud vart med mig;), kl 10.11 gick bussen från åby centrum o jag´trodde den gick det utanför oss så jag va nere vid vår hållplats 6 över 10 o sprang upp o hämtade nyckeln till cykeln o skulle chansa att åka i världens racer fart till centrum annars skulle jag fått cykla ända till maxi o det är en bra bit, men den stog där o skulle precis dra iväg när jag sladda med cykeln o knacka som fan på rutan, bussen stanna o jag parkerade den o låste cykeln, puhhh vilken tur! imorn ska jag va ute i GOD tid:P.

nu ska jag käka!! tjing

Inga kommentarer: