onsdag 18 februari 2009

borta 10 dagar....

vi ska bo hos mamma nu från o med imorn o 10 dagar framåt, för de reser till USA o hälsar på brorsan, så vi ska ta hand om alla djur, hunden, katterna, kaninen, fågeln o hamstern, var det nåt mer? hoppas inte, då svälter den isf:S.

kommer bo närmare jobbeN, så det är ju positivt, o det är ett stort härligt mysigt hus=), vill bo precis sådär när vi skaffar hus så småningom, ganske centralt men ändå lite på landet med massor med djur o barn som springer, fast jag vill ha lite mer barnfamiljer som grannar. vill att ella o alla hennes syskon sen ska ha sån bra barndom som vi hade=).

men det är ju lite trkigt att inte få bo här i vårat hem nu när det precis blivit klart idag med allting:S, men men. va vi trivs då!!....=D

sitter här framför datorn med ett glas rött i näven o smuttar på:), ledig imorn, hoppas jag! fick iaf ett mess att det antagligen inte blir jobb imorn men man vet ju aldrig tyvärr, kan ju lika gärna höra av sig imorn bitti kl 6 o fråga om jag kan komma kl 7!! men tror inte det blir så..

imorn eftermiddag ska jag o ella in till stan o träffa Johanna o hennes karl=), ska bli spännande! kul att se hennes lägenhet också. det blir även träning imorn efter man lämnat Ellis på dagis, skönt, äntligen!! fan när har man egentligen tid för att gå till gymmet när man småbarns förälder? när man jobbar så vill man ju direkt hem för att hinna umgås sista timmarna innan hon ska i säng, det blir då man är ledig ju bara... o det kan ju ta 4 dagar emellan ju, som nu för mig! blä för det! är det lönt o träna då? nää långa promenader är väl det ända som kan funka, för då har man ju med sig vagnen på vägen..

aja nu kanske jag inte bloggar på 10 dagar då, eftersom jag inte vet om mamma o de har med sig sin dator, men det har det väl antagligen, men får jag ångest så åker jag hem förbi;) ha det bra!!


helgens party pinglor:

Inga kommentarer: