måndag 16 februari 2009

min älskade saknade örhängen!

fick tillbaka dem av mamma för ett tag sen, hade inte tid med dem då o la ner dem i min smycke byrå, men hittade dem nyss o va tvungen o ta på mig dem o ta lite kort, hade dem på 3ans bal=), det va den ända gången med, kanske har dem på mitt bröllop i framtiden, är de inte för vackra? kanske kan ha dem o gå ut med, eller är det för vackra? kanske inte är några party party direkt? eller?
fick såna himla fina komplimanger då jag bar dessa=), jag kom ihåg att jag o mamma va i sthlm o sprang runt hela stan tusen grr för att hitta "de perfekta örhängena", mamma va galen, men så hittade vi lite utanför en ensam liten liten butik, o där hängde dem=D, MINA ÖRHÄNGEN!! blev sååååååå lycklig!

4 kommentarer:

Anonym sa...

snygga::)jag tycker du ska ha dem när vi går ut.. snart hoppas jag

josephinericsson sa...

okej tycker du? då ska jag nog ha dem då=)

Anonym sa...

Fina kort stumpan!

Puss

Joefine

Anonym sa...

klart du kan ha dom när du går ut! dö läckra juh...