söndag 21 februari 2010

vad jag längtar till sommaren NU NU NU!!!!!

så här lång vinter har vi väl då aldrig någonsin haft?
ne nu vill vi först ha VÅR, sneakers, slitna jeans o t-shirt, slippa ta på alla dessa plagg innan man har kommit ut o är genomsvett. speceillt o ha denna mage som tar plats så man inte orkar böjja sig ner till skorna, ne fy! sen i sommar ska jag NJUTA massor, gå hemma med en nyfödd o ligga o sola o bada med storskrutt medan lill skrutt ligger i skuggan =), äta glass i stora lass o hoppas va mkt i skärgården!!!


4 kommentarer:

pillan sa...

Åh jag längtar också så himla mycket till våren, spec senvåren när det är ljusa kvällar, det blommar och man kan ha tygskorna på sig :D saknar er, hoppas allt är bra och att vi ses snart! PUSS <3
/Pillan

Elin sa...

Åh men gud vilken underbar sommarbild på dig, den översta! Är det i Almedalen mot ringmuren mån tro? Jag längtar också, någon måtta får det faktiskt lov att vara! Funderar på att gå ut i skogen och skrika efter våren efter jobbet, haha. Puss på dig!

josephinericsson sa...

jaaaaa har aldrig vart så trött på vintern som jag är just nu. man blir så glad när det bara blir lite värme ute o man slipper ha jacka på sig. jag eller vi saknar dig med pillan o min lille broder:).

Elin:jap hur kan du känna igen att det är i almedalen när den nästan enbart är på mig? :) ja skrik på våren!!!=) hoppas allt ä bra med dig?=)

Elin sa...

Haha, jag ser allt lite ringmur där bakom ;) Allt är bara bra med mig tack, ja förutom det här med denna oändliga vinter då.. Hoppas allt är bra med er också! Lilla familjen växer och det är så roligt att man kan följa er även fast man är långt borta!